از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "روناک"

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ق.ظ

من رامین دلاوری هستم هنر خاصی ندارم تخصص و سواد خاصی هم ندارم عوضش تا دلتان بخواد رو دارم و از انجاییکه فاقد هر گونه حس وجدان ووانسانیت و شرف هستم لذا استعداد عجیبی در دروغ گویی و تقلب وکلاهبرداری دارم تخصص من در دروغ گویی و فریب  و دادن وعده و امید های واهی به مردم ساده دل و دزدیدن سرمایه های انها بینظیر است من ساعتها میتوانم رو به دوربین دروغ سر هم کنم بی انکه ترس و شرمی از نتایج  ان داشته باشم من با دروغ های خود سرمایه های زندگی کوچک مردم را میدزدم و با ان انگل وار زندگی میکنم من رامین دلاوری هستم انگلی بزرگ چسبیده به ملت که کارم مکیدن خون مردم است مرا حمایت کنید پول هایتان را به حیاب من برزید و تبدیل به قربانیان شبکه ایران بی مرز شوید رامین نیاز به خون شما دارد هه هه هه هه هه 

  • ۹۶/۰۹/۰۹