از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "حسام از سرعین"

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۰ ب.ظ

آقا فقط یکبار زنگ بزن، شماره حساب بگیر و پول واریز کن. 2بار زنگ نزن که اصلا حوصله جواب دادن ندارم، آقا من تورو از شهرت هم بیرون نمیبرم، پس دنبال داستان نباش برای اینکه سوالاتی از من دزد بپرسی. من فقط پیش پرداختتو میشناسم، بعدش فحش مادر نسارت میکنم. دوستان توجه کنید با یه همچین کثافتی اعتماد نکنید. من اول 3میلیون ریختم، اما بعدش که اینجا نظرات خوندم دیگه چیزی واریز نکردم. خدارو شکر که با 3تومن داستان من تموم شد. دوستان دمتون گرم. خیلی سخته تو شهرستان پول در اوردن و یک شب بریزیم تو شکم رامین دلاوری

  • ۹۶/۱۰/۱۱