از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "سپیده. زاهدان"

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۵ ب.ظ

به من اعتماد کنید، من نیاز به تغذیه دارم، من نیاز به تفریح و مسافرت دارم، من نیاز به یه بازنشستگی عالی و بی دغدغه دارم، پولاتونو بریزید تو حسابی که من اعلام میکنم و من شبانه از حساب طرف میکشم بیرون و اونو بیچاره میکنم و هزارتا شاکی مال باخته رو میفرستم سراغش، منه احمق همین بلایی که سر این دختر 19 ساله آورد رو من پیاده کرد، من بالاخره میرم آمریکا و نابوش میکنم، منو یک زنه ضعیف حساب کرده، اما نمیدونه که به وقتش شکم گندشو پاره میکنم، هم پولمو خورد، هم بعدش منو وارد دادگاه کرد به خاطر حسابی که بهش داده بودم. هموطن نکن کاری که من و بقیه کردیم، یه راه دیگه رو امتحان کن برای مهاجرت، با رامین دلاوری از استان هم خارج نمیشی، نکن این کارو با خودتو و خانوادت

  • ۹۶/۰۹/۰۸