از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "شیخ هادی از زاهدان"

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سه سال تو عسلویه زیر گرمای 60 درجه کار کردم و دور از بچه و زن پول پس انداز کردم. سه روز پیش رفتم برای 3 نفر مبلغ 15 میلیون برای  رامین دلاوری به حساب غلامعباس باقری به شماره کارت 6104331800008287 واریز کنم، خدا به منو خانوادم رحم کرد و سیستم بانک وصل نبود، شب زنم گفت ما که دستمون به جایی بند نیست بیا توو اینترنت یه تحقیق کنیم، خدا پدر و مادر کسی که این جا راه انداخت و نظر مردم انعکاس میده بیامرزه، داشتم نابود میشدم که با خوندن این همه نظر و گیر آوردن چندین شماره تماس از سایت دیگه و زنگ زدن به کسایی که مالباخته بودن از این داستان کلاهبرداری رها شدم. فقط میتونم بگم خدا بهم کمک کرد تا سه سال زحمتم نابود نشه.

جالب اینجاست که زنگ زدم به رامین و بهم فحش مادر میداد!!! میگم چرا فحش میدی؟؟؟ میگه ایرانی جماعتی که به من اعتماد نکنن لایق فحش من هستند!!!

خدایا به بزرگی خودت به کارگرهایی که به سختی پول درمیارن رحم کن تا این بی شرف مالشونو بالا نکشه.

هموطن بیشتر تحقیق کن

  • ۹۶/۰۹/۲۲