از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "صالح – قم"

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ

انگار آدمایی که تو زندگیشون مقدار کمی پول پس انداز کردن، آخرش باید پولشون خورده بشه توسط دزدهایی مثل رامین دلاوری. من ساده و بدبحت و احمق چطور شد که به این شیطان اعتماد کردم!!! نگو هزاران نفر زنگ میزدن که بگن پولمونو خورده اما دائم همشونو بلاک میکرد. یه بار یه زنه زنگ زده بود و میگفت پولمو پس بده و خسته شدم از بس سیم کارت خریدم و بلاکم کردی، رامین بهش میگفت هردفعه که زنگ بزنی 500تومن کم میکنم!!! الان 6بار زنگ زدی و 3تومن پرید!!! 3تومن پرداخت کردی و 3 تومن پرید!!! حساب بی حساب!!! تازه چند روز قبلش من پول واریز کرده بودم 16تومن... اونجا بود که فهمیدم نابودی ام شروع شد و الان یکساله که فقط سیم کارت میخرم و فحش میشنوم ازش هر هفته، فقط به این امید که سمج باشم و اذیت بشه تا شاید پولمو پس بده. دوررررررررری کنید از این شخص تورو به خدا

  • ۹۶/۰۵/۱۹