از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "یک مالباخته"

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ب.ظ

خدا ازش نگذره وقتی 19 سالم بود و بیماری سرطانم تموم شد مادرم خواست از این شبکه واسم اقدام کنه که برم آمریکا واسه سفر 1 ماه و بعد از تماس شماره حساب گرفت و در 3 مرحله 8 تومن واریز کرد به حساب 3 نفر دیگه .

بعدش که زنگ زدیم گفت منتظر باش تا خبرت کنیم ولی تا 4 ماه هیچ خبری ازش نشد و گفت چون سنت کمه بهت ویزای توریستی نمیدن بیا تبدیل کنش به  دوره های فشرده ی زبان تا واست اوکی کنم بیای اینور ولی گفت 400 میلیون پرینت مالی لازم داری منم گفتم ندارم گفتش من واست میزارم بعدش گفت برو یه حساب خشک که پولی توش نباشه تو یه بانک باز کن و تمام اطلاعاتشو بهم بده تا واست پرینت و گردش درست کنم . منم که نمیدونستم داره تو چه دردسری منو میندازه اینکارو کردم .

هنوز یک ماه نشده بود که یه شب ساعت 3 صبح زنگ زد گفت حسابت کار نمیکنه بور بانک قضیه رو جویا شو ببین چی بوده . منم با مادرم رفتم بانک و اونا شماره ی بازرسی بانک رو دادن وقتی رفتیم اونجا رئیس بخش بازرسی بانک گفت که حسابت مسدود شده چون شکایت شده منم کل جریان رو واسش توضیح دادم و ایشون گفت حدود 50 نفر دیگه رو هم این دلاوری از همین طریق تو دردسر انداخته و هیچ کاریم واسشون نکرده و فقط پولایی که از مردم گرفته رو از این طریق انتقال داده . بعدشم راهنماییم کرد که یه دادگاه که داره به این پرونده رسیدگی میکنه برم و 2 تا شکایت بکنم که هم پولمو خورده و هم از حسابم سوئ استفاده شده . بعدش آدرس دادگاه رو داد وقتی رفتیم اونجا وشکایت کردم یه زونکن خیلی بزرگ اونجا بود که تمام افرادی که از دلاوری شکایت داشتن داخلش بود و بعدش پرونده ی منو هم به اونا اضافه کرد . بعدش که با بازپرس پرونده صحبت کردم متوجه شدم که این کلاهبردار بی شرف از اون 3 نفری هم که من به حسابشون پول ریختم به بهانه ی پرینت مالی و گردش حساب ازشون سوئ استفاده کرده و همه ی اونا هم مثل من حساباشون بسته شده و مبالغی که در حساباشون بوده الان دست دادگاه هستش . این دلاوری انقدر سر افراد کم سنو سالی مثل من کلاه گذاشته که جمع مبالغ مانده حساب افرادی که تو این یک سال مسدود کردن حدود 3 میلیارد تومن شده ولی دادگاه تا الان پول کسی رو پس نداده و وقتی علتش رو پرسیدم بازپرس گفت که شاکیای رامین دلاوری تموم نمیشن تا قاضی حکم بده . خلاصه دوستان عزیز به این شخص اطمینان نکنید. اگه پولدار باشید 3 تومن 3 تومن پول ازتون میگیره و تا حدود 40 میلیون ازتون میچاپه . اگرم مثل من یه ادم معمولی باشید هم پولتون رو میخوره هم به بهانه ی پرینت مالی از حسابتون استفاده میکنه و تو 1000 دردسر دیگه میفتید . این شخص به من که یک بیمار سرطانی بودم و تا دم مرگ رفته بودم رحم نکرد و وقتی مادرم بهش زنگ زد هر چی فحش بود به مادرم داد . خدا لعنتش کنه . تورو خدا گل اینو نخورید فقط پولتونو میخواد . خدا لعنتش کنه.

  • ۹۶/۰۹/۰۸