از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "m-sh"

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ

با سلام و تشکر از تلاش شما برای افشای این شیاد ....کلمه شیاد کمترین تحقیر است برای این هموطن که متاسفانه همشهری من هم هست از انجا که من راهی برای نجات از شرایط ایران نداشتم و زبانی هم بجز زبان انگلیسی نمی دانستم لذا تمایل من به پناهندگی به کشور امریکا زیاد بود و حتی بر اثر عدم شناخت به انگلیس هم رضایت نمی دادم بهر حال از انجا که پول انچنانی نداشتم ناچار به این فرد اعتماد کردم ولی صد افسوس که با حرکات این شیاد نه تنها به امریکا بد بین شدم بلکه از نظام حقوقی انهم بیزار شدم چرا که کشوری که ادعای تمدن و علم دارد اجازه می دهد براحتی چنین انگلهایی جیب هموطنهایش را خالی کند و با این همه شکایات و سوئ ظنهایی که در حاشیه رفتار این خبیث وجود دارد بتواند براحتی در امریکا فعالیت کند بهر حال من هم فریب این دغلکار را خوردم و 16 میلیون مرا به جیب زد ...در اخرین تماس با او فهمیدم دیگر کاری برایم انجام نمدهد و کل مزیتی که برای من داشت این بود که مرا برای مهاجرت به هر صورت تحریک میکرد که در حالت عادی من حتی تا ترکیه هم انگیزه نداشتم نهایت اینکه من یک بار با هزینه خودم به تاجیکستان رفتم در انجا امریکا ویزا نداد چون به حرفهای من راجع به توریسم اعتماد نکرد و بار دیگر از فرانسه اقدام کردم انجا هم منفی بود و من نا امید و افسرده تنها با خاطرات سفر سخت و هزینه کلی 26 میلیونی به ایران برگشتم البته اضافه کنم در کاله قاچاقچی با 3هزار پوند مرا به انگلیس میبرد ولی متاسفانه من 3 هزار دلاربیشتر نداشتم امیدوارم این تجربه من برای شما مفید باشد البته این را هم بگویم الان بجز دردهای ایرانی بودن یک درد دیگر هم به دردهایم اضافه شده و ان دلتنگی برای لحظات کم ولی شیرین اروپا میباشد

  • ۹۶/۰۵/۲۰