از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

رامین دلاوری جادو می کند و ویزا می گیرد

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

دیروز رفتم سفارت عمان (خیابان آفریقا، کوچه تندیس، پلاک 12) شرایط گرفتن ویزای عمان پرسیدم. اینگونه شرح دادند:

داشتن اصل پاسپورت

عکس رنگی 6 در 4 با زمینه سفید

پر کردن فرم تمکن مالی و گردش 3 ماه آخر حساب بانکی با حداقل 10 میلیون تومان موجودی

چک ضمانت به مبلغ 20 میلیون تومان برای برگشت به ایران

رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل

 و گفتند زمان دریافت ویزا پس از تحویل مدارک برای ویزای عادی 7 تا 10 روز کاری و برای ویزای فوری 4 تا 5 روز کاری طول میکشه.

 چطور رامین دلاوری در عرض 3 ساعت برای ما ویزای عمان میگیره؟ به این فکر کردی که خودتم میتونی به سفارت عمان زنگ بزنی و بپرسی! یا چند تا آژانس مسافرتی زنگ بزنی و در مورد ویزای عمان سوال کنی؟ (شماره تلفن سفارت عمان در تهران: 22056831)

 با پرداخت 6.5 میلیون به دلاوری از تهران هم بیرون نمیری.

فکر کن که چرا داخل سایت سفارت آمریکا مدارکی مشابه مدارک بالا میخوان برای برگشت شما از آمریکا، بعد چطور رامین دلاوری با پاسپورت سفید برای شما ویزای توریستی آمریکا میگیره!

 به چند تا وکیل در آمریکا زنگ بزن و از مزایای پناهندگی بپرس (در عین ناباوری خدمت عرض میکنند که نه بیمه، نه ماهی 800دلار، نه آپارتمان و نه هیچ چیز دیگه ای در کار نیست)

به جای اینکه بعد از یکماه که فهمیدی ازت دزدی کرده و اونموقع بری رامین دلاوری را توی گوگل سرچ کنی، الان که پولی واریز نکردی سرچ کن تا ببینی چه خبره، چه دزدی ها که نکرده و چه ویدیو هایی در یوتیوب از این شخص نیست.

 امیدوارم بیشتر تحقیق کنی و از این شیطان پرهیز کنی تا شما هم در لیست چند هزار مال باخته قبلی ها نباشی...

زمانی که زنگ میزنی و طلب پولتو میکنی، بهت فحش میده یا شماره تو میذاره توی سایت های غیر اخلاقی یا پشت آنتن اعلام میکنه، تو هم همین کارو با شماره دفترش بکن و یا از خط های مختلف زنگ بزن و چند دقیقه ای وقتشو بگیر، تو دقیقه ای 130 تومن ضرر میکنی، اما اون 100 ها دلار، باید وقت برنامه هاشو تلف کنی تا نتونه از یه هموطن دیگه دزدی کنه. 

مالباختگان داخل و خارج ایران از شیوه ی دزدی رامین دلاوری در قسمت نظرها بنویسند تا بقیه آگاه شوند.

بعد از گرفتن تمام پول، نامه ای برای شما ایمیل میکند که پول را با رضایت دادید و برای کمک به ایران بی مرز است (اعلام کلاه برداری از ابتدای کار). یعنی با امضا این برگه شما دیگر قادر به پس گرفتن پول خود نیستید.

  • ۹۵/۰۸/۱۸

نظرات  (۱۲)

با سلام

من فقط از روی کنجکاوی توی واتساپ بهش پیام دادم و گفتم افغانی هستم و پاسپورت ندارم گفت برات پاسپورت و ویزای آلمان اوکی میکنم منم گفتم چه عالی

در حالی که داشتم توی دلم بهش میخندیدم گفتم خب یک شماره حساب بده پولشو بهت بدم

پرسید چقد پول داری الکی گفتم ۷۵۰ میلیون

ولی پولم ریاله نه دلار

گفت اشکال نداره برو صرافی یک عکس برام ارسال کرد

عکس یک فرد با پاسپورت هندی بودش که ساکن دبی بودش

گفت ۳۸۰۰۰۰۰۰ میلیون را تبدیل به دلار کن و به شماره بفرست

فقط زودتر بفرست تا کارهاتو انجام بدم

منم الکی گفتم رامین صرافی میگه چرا به حساب خود رامین واریز نمیکنی و اگه اتفاقی بیفته دستت جای بند نیست

تا اینو گفتم منو بلاک کرد

دیگه دستت رو شده دزد حرام زاده

با سلام

من فقط از روی کنجکاوی توی واتساپ بهش پیام دادم و گفتم افغانی هستم و پاسپورت ندارم گفت برات پاسپورت و ویزای آلمان اوکی میکنم منم گفتم چه عالی

در حالی که داشتم توی دلم بهش میخندیدم گفتم خب یک شماره حساب بده پولشو بهت بدم

پرسید چقد پول داری الکی گفتم ۷۵۰ میلیون

ولی پولم ریاله نه دلار

گفت اشکال نداره برو صرافی یک عکس برام ارسال کرد

عکس یک فرد با پاسپورت هندی بودش که ساکن دبی بودش

گفت ۳۸۰۰۰۰۰۰ میلیون را تبدیل به دلار کن و به شماره بفرست

فقط زودتر بفرست تا کارهاتو انجام بدم

منم الکی گفتم رامین صرافی میگه چرا به حساب خود رامین واریز نمیکنی و اگه اتفاقی بیفته دستت جای بند نیست

تا اینو گفتم منو بلاک کرد

دیگه دستت رو شده دزد حرام زاده

خدا پدرتونو  بیامرزه
من خونه و ماشینمو تازه فروخته بودم و قصد مهاجرت داشتم
خدارو شکر میکنم که قبلشش تحقیق کردم و این باعث شد که به جای مهاجرت ، پولامو به دلار و طلا تبدیل کردم
همین الآنم کلی سود کردم
برای شما دوستان هم متاسفم که مالباخته شدین ولی حداقل اطلاع رسانی کردین تا اشخاص دیگری هم مثل شما ، به دام این شیّادان نیفتند


چقدر خوب شد که قبل از هر کاری تحقیق کردم. اونم بخاطر حرف های رکیکی که پشت تلفن میزد شک کردم. مثلا الان داشت به یک آقا میگفت مادر و خواهرت کنیزم بودند بگو بهم زنگ بزنن چون دارم میام دبی. وقتی فردی با این حجم از بی حیایی در ماهواره صحبت میکنه خوردن پول دیگران براش خیلی کار راحت تری هست. متاسفم. امیدوارم به سزای اعمالش برسه
سلام من کمی از حرفهای شما شک دارم من نه پول دادم نه چیزی ولی شما که میگید مال باخته اید چرا هیچ با شماره دیگه نمیاید بهش بگید پولتون بده هزار راه هست برای اینکه بهش زنگ بزنی که همه مردم هم متوجه بشن پس چرا در روز من نمیبینم کسی به شبکه زنگ بزنه بگه بهش کلاه بردار .پس یه چیزی بنویس که ادم قانع بشه .

دلاوری گفت 3 تومن برای ویزای عمان واریز کن. کردم. بعد یک هفته گفت 3.5 باید پول بلیط هواپیماهارو بدی. منم واریز کردم. بعد زنگ زد که اوم 3 تومن برای ویزای عمان در تهران مصرف میشه و باید 5تومن واریز کنی تا ویزای آمریکاتو از کشور عمان دربیارم. منم که 6.5 واریز کرده بودم اگه این 5 تومن نمیدادم 6.5 میسوخت، این 5تومنم پرداخت کردم و الان 20 روزه که قراره زنگ بزنه و نوبتم بشه. 1 بار زنگ زدم که ببینم چی شده که 20روز گذشته و زنگ نزده، گفت هر باری که زنگ بزنی و سوال کنی 2تومن از پولت کم میکنم و اسم این روشم پنالتی هست یعنی هر کسی که پیگیر نوبتش بشه با هر بار زنگ 2میلیون از واریزی هاش کم میشه و باید 2تومن واریز کنه به حسابم!!! تو چه چاهی افتادم 11.5 دادم اما خبری نیست

خدا پدر ترامپ بیامرزه که 3 ماه صدور ویزا رو برای ایرانی ها به تعلیق انداخت، باورم نمیشه 3 ماه این دلاوری دزد بیکار بشه، یعنی از زمانی که این خبرو شنیدم فقط دعا به جون ترامپ میکنم
  • آژانس مسافرتی ایرانی
  • تاحالا شنیدید میگن حقته والادلم میسوزه بگم حقته من آژانس مسافرتی ایرانی به ۲۶ارگان جواب پس میدم کلی ضمانت دارم قرارداد معتبر میبندم نمونه کار نشون میدم وغیره اونوقت بهمون اعتماد نمیکنید میرین پولتونو دور میریزید ...
  • احمد اسلویی ...
  • نابودم کرده. دار و ندار زندگیمو گذاشتم برای مهاجرت خودم و همسرو 2تا بچه هام. ویزای شنگن خودم از تهران اقدام کردم و گرفتم، دلاوری گفت 4 نفری چمدون بسته بیایید فرانسه و بعدش لس آنجلس. ماهم به حزف این خدانشناس گوش دادیم و رفتیم. سفارت هر 4تامونو رد کرد و مهر ریجت زد و ما برگشتیم ایران. بهش زنگ زدم حالا میخوای چیکار کنی؟ میگه شما تو حیاط سفارت با چنتا ایرانی صحبت کردی واسه همین ردت کردن!!!!! میگم بهونه از این چرت و پرت تر گیر نیاوردی؟ و گفتم پولمو پس بده. گفت برو از مادرت بگیر... خدا لعنتت کنه که نابودم کردی. نفری 8 تومن برای این کار ازم گرفته بود(بغیر از ویزای فرانسه که خودم دادم) توی فرانسه نفری 160 دلار برای وقت سفارت ازم گرفت. من پیدات میکنم یه روزی و نابودت میکنم
    همین نامه برای منم فرستاد من امضا نکردم و نفرستادم دلاوری هم گفت تا امضا نکنی دست به پرونده نمیزنم. دوستی که شما باشی و داری میخونی. من امضا کردم و فرستادم اما هیچ کاری که نکرد هیچ نفری 2 میلیون هم ما به اشکان کلاه بردار دادیم و کلا 24+6 میلیون باختیم و فقط فحش شنیدیم. به جای اینکه اول تو اینترنت تحقیق میکردم الان دارم این نظراتو میخونم. من ول کنش نیستم. فعلا تو ایران شکایت کردم و تو امریکا هم وکیل گرفتم. شما خودت یه زنگ بزن به ایرج ناصریان و بپرس آیا 1 یا 5سال مزایای پناهندگی واقعیت داره؟ یا هر وکیل تو امریکا. اونجاس ک میفهمی ازت دزدی شده
    این دزد بی پدر مادر 48 میلیون از ما دزدی کرده، قرار بود مارو با 24 میلیون از ارمنستان ببره آمریکا، اما بعد از واریز 24م گفت ارمنستان ویزا نمیده و 24م دیگه بدید تا براتون ویزای شنگن بگیرم تا اول بیایید فرانسه و بعد سفارت آمریکا، هیچ کاری برای ما نکرد و بعدش شماره هامو بلاک کرد و در آخر تهدید به مرگ از سوی همدست هاش در ایران، من نمیدونم با این همه مطلب توی اینترنت چرا گول حرف های کذبشو خوردم و 48م تمام سرمایه امو به حسابش واریز کردم، من شکایت کردم و از هیچ کسی هم نمیترسم
    دمت گرم که این دزد رو رسوا میکنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی