از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

نظر "مهدی از فارس"

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۵۶ ب.ظ

سلام هم وطن ها

دوستان من ۵ماه این برنامه رو نگاه میکردم شب و روز و همه ثانیه های زندگیم شده بود شبکه ایران بی مرز تصمیم گرفتم زنگش بزنم و نمیدونم خدا دلش واسم سوخت پولم حلال بود نمیدونم ولی به جوانیم قسم به مرگ مهدی قسم همون شبی که قرار بود پول بزنم به حسابش یه لحظه به ذهنم رسید که به سایت یه سر بزنم و اطلاعاتی بگیرم و واسم عجیب بود که تو این چند ماه اصلا به ذهنم نمیرسید که چکاری کنم تا این شکم برطرف بشه خلاصه خدا کمکم کرد و الان که دارم برنامشو میبینم دوست دارم لهش کنم خدا نابودش کنه دلم واسع هموطنهام میسوزه به خدا اشکم واسه اونایی که پولشون رفته در میاد چرا ما اینقدر ساده این


  • ۹۶/۱۲/۰۲