از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند

با نوشتن نظرات خود، پرده از چهره رامین دلاوری و ایران بی مرز بردارید

از رامین دلاوری بنویس تا همه آگاه شوند
آخرین نظرات

مستار

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ق.ظ

چند سال برنامه ایران بی مرز رو نگاه میکردم تا اینکه تصمیم گرفتم پول به حساب رامین دزد واریز کنم مهرماه ۹۶ سه میلیون به اسم کیومرث شاهملکی که رامین این شماره حساب رو به من داده بود واریز کردم قرار شد در ارمنستان ۵ میلیون دیگر بعد از گرفتن ویزا به رامین دزد کلاهبردار بدم . به دلیل مشکلات من نتونستم آذر ماه با کاروان دروغین رامین به ارمنستان برم . تصمیم گرفتم برای ۱۵ اسفند ۹۶ برم . به رامین زنگ زدم گفتم رامین من ۱۵ اسفند میخوام برم گفت به دلیل گران شدن دلار و بلیط هواپیما باید سه میلیون و نهصد هزار تومان دیگر به حساب شهرزاد پاکنژاد واریز کنی باز حرفشو گوش دادم و سه و نهصد دیگر به حسابش واریز کردم . بعد عکس رسید رو براش فرستادم . بهش زنگ زدم گفتم الان من شیش میلیون و نهصد به حسابت ریخته ام . تشکر کرد گفت روز ۱۳ اسفند به من زنگ بزن تا بهت رسید بدم . روز ۱۳ اسفند با هزار امید و آرزو زنگ زدم گفت دو روز دیگه یعنی ۱۵ اسفند ساعت ۶ بعدازظهر جلو هتل شادی سنندج  وایسا یه نفر میاد بهت میگه به به عجب هوایی ! بعد تو هم در جواب بگو بله بله هواش مثل ارمنستانه بعد اون آقا با تعدادی دیگه سنندجی که با این رمز جمع شدن سوار اتوبوس میشوید و از اونجا میریید ارمنستان. من اون روز تا ساعت ۹ جلو هتل شادی منتظر موندم کسی نیومد بعد هرچی پیام دادم و هرچی تماس گرفتم رامین دزد دروغگو جواب نداد . بعد سه روز که پشت سر هم با همون شماره تماس گرفتم جواب داد گفتم رامین چرا بهم دروغ گفتی !؟ کسی دنبال من نیامد! گفت یه اتوبوس که از طرف ایران بی مرز از مشهد قرار بوده بره ارمنستان همراه کار گزارم دستگیر شدن . به همین خاطر نتونستم جواب بدم الان نگران کارکزارم هستم و از سرنوشتشم خبری ندارم. گفتم رامین من دیگه منصرف شدم کانادا نمیرم پولمو پس بده . گفت شماره حساب بده چشم . نهایتش تا سه روز دیگه پولتو پس میدم بازم گول خوردم هرچی صبر کردم پولی به حسابم واریز نشد . دوباره زنگ زدم گفتم چرا دروغ گفتی باز ؟؟. در جواب گفت من پولتو نمیدم این ۷ میلیون پول مشاوره بوده . گفتم تو قرار بود منو ببری کانادا .! در جواب گفت از کدام روستا اومدی این پول مشاوره است بعد هرچی زنگ زدم دیگه جواب نداد . رامین یه دستگاه داره که صدای مالباخته هارو که با شماره های دیگه بهش زنگ میزنن تشخیص میده به خاطر همینه که دائم دستش رو دکمه است و فوری قطع میکنه .  مردم خواهش میکنم گول این شیاد بی پدر کلاهبردار رو نخورید .


  • ۹۷/۰۸/۱۸